Časté otázky

Pokud nenajdete odpovědi tady, mrkněte ještě na
časté otázky na ikea.cz.

Co vás o klubu IKEA Family nejvíc zajímá?

Jak získat kartu IKEA Family?
Nejjednodušší je zaregistrovat se on-line, můžete to ale udělat i v kiosku v obchodním domě IKEA. Kartu IKEA Family vám zašleme na e-mail.
Kde si můžu kartu IKEA Family vyzvednout?
Po registraci vám zašleme kartu na e-mail, najdete ji ve svém profilu a pokud chcete, můžete si ji vytisknout v kiosku v obchodním domě IKEA.
Máte elektronickou verzi karty IKEA Family?
Ano, máme a budeme moc rádi, pokud ji budete používat. Pošlete si ji ze svého profilu na e-mail nebo si ji uložte v podobě QR kódu. Nebo stačí, když u pokladny ukážete číslo své karty nebo QR kód, který máte v zápatí každého newsletteru.
Jak můžu získat narozeninový dárek pro moje děti?
Vše, co pro to musíte udělat, je vyplnit data narození vašich dětí ve svém profilu na internetových stránkách IKEA Family.
Od kolika let můžu být členem IKEA Family?
Členem IKEA Family se můžete stát od 18 let.
Je něco, co vám o klubu IKEA Family není jasné?
Napište nám na ikea.info@ikea.com, rádi zodpovíme všechny vaše otázky.

Členství v klubu IKEA Family

Jak se mohu stát členem IKEA Family?
Nejjednodušší je zaregistrovat se on-line, můžete to ale udělat i v kiosku v obchodním domě IKEA.
Od kolika let můžu být členem IKEA Family?
Členem IKEA Family se můžete stát od 18 let.
Jak můžu doplnit své údaje v profilu IKEA Family?
Přihlaste se na www.ikea-family.cz. Povedlo se? Výborně! Nyní klikněte na záložku „Osobní údaje“, zde upravte vše, co je potřeba. Nezapomeňte zkontrolovat, zda jste uvedli správný e-mail. A pokud vám nechodí newsletter, aktivujte si jeho zasílání. Posíláme samé dobré zprávy.
Nemohu se přihlásit do svého profilu, co mám dělat?
To se občas stane, nevadí. Pokud si pamatujete e-mail, který jste použili při registraci, nebo máte číslo karty IKEA Family, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Můžete si také propojit svůj účet IKEA Family s účtem na Facebooku, bude to příště jednodušší.
Nepamatuji si heslo ani přihlašovací e-mail, co mám dělat?
Zavolejte nám na 234 567 890, společně to zkusíme napravit.
Jak mohu zrušit členství v IKEA Family?
Moc nás mrzí, že uvažujete o zrušení svého členství v klubu IKEA Family. Pro zrušení členství se přihlaste do svého profilu na www.ikea-family.cz a potvrďte zrušení.
Pokud jsem členem IKEA Family, dostanu automaticky do schránky katalog?
Jsme šetrní k životnímu prostředí, proto již katalogy nerozvážíme. Katalog si můžete vyzvednout v obchodním domě IKEA.

Karta IKEA Family

Jak získat kartu IKEA Family?
Nejjednodušší je zaregistrovat se on-line, můžete to ale udělat i v kiosku v obchodním domě IKEA. Kartu IKEA Family vám zašleme na e-mail.
Kde si můžu kartu IKEA Family vyzvednout?
Po registraci vám zašleme kartu na e-mail, najdete ji ve svém profilu a pokud chcete, můžete si ji vytisknout v kiosku v obchodním domě IKEA.
Máte elektronickou verzi karty IKEA Family?
Ano, máme a budeme moc rádi, pokud ji budete používat. Pošlete si ji ze svého profilu na e-mail nebo si ji uložte v podobě QR kódu. Nebo stačí, když u pokladny ukážete číslo své karty nebo QR kód, který máte v zápatí každého newsletteru.
Ztratil/a jsem kartu IKEA Family. Co mám dělat?
Karta IKEA Family je stále uložená ve vašem profilu nebo ji najdete v zápatí každého newsletteru. Plastovou kartu si můžete jednoduše znovu vytisknout v kiosku v obchodním domě IKEA. Nebo si ji přepošlete na e-mail a uložte v podobě QR kódu. Pak už ji neztratíte.
Chtěli bychom dvě karty na jeden účet, jde to?
Karta IKEA Family je nepřenosná a smí ji používat pouze osoba, jejíž jméno je na ní vytištěné.

Slevy a benefity

Jak můžu získat narozeninový dárek pro moje děti?
Vše, co pro to musíte udělat, je vyplnit data narození vašich dětí ve svém profilu na internetových stránkách IKEA Family.
Jaký dárek dostanou děti k narozeninám?
Pro děti máme k narozeninám kupón na dortík, 5 dětských penízků a tričko, každý rok s jiným motivem.
Dostávají členové IKEA Family nějaké odměny?
Věrným a aktivním členům IKEA Family posíláme jednou za rok překvapení jako poděkování na e-mail uvedený v registraci.
Jaké slevy mají členové klubu na jídlo v restauracích a obchodech se švédskými specialitami IKEA?
V restauraci je vždy jedno hlavní jídlo za zvýhodněnou cenu pro členy IKEA Family. Stejně tak máme za zvýhodněnou cenu vybrané švédské speciality v obchůdku. Nabídka se mění každý měsíc.
Jak často se mění nabídky zlevněných výrobků?
Každý měsíc máme nové výrobky za zvýhodněnou cenu IKEA Family. Jejich přehled najdete na www.ikea-family.cz/aktualni-nabidka
Co je to digitální účtenka?
Pokud během placení v obchodním domě IKEA nebo on-line použijete svou kartu IKEA Family, všechny svoje účtenky najdete uložené ve svém profilu v digitální podobě. Už doma nemusíte schovávat žádné papírové účtenky.
Do kdy můžu zakoupené zboží vrátit? A co když je nábytek už sestavený?
Pokud byste se svým nákupem nebyli spokojení, můžete výrobky do 365 dní bez udání důvodu vrátit. A digitální účtenka to celé výrazně usnadní. Jestliže vracíte nepoužité a nepoškozené zboží v původním obalu, vrátíme vám kupní cenu v plné výši stejným způsobem, jakým proběhla původní platba. Pokud vracíte zboží již smontované nebo v poškozeném obalu, IKEA má právo vrácení odmítnout, nebo vám vyplatí jen část původní ceny.
Co když něco poškodím při sestavování nábytku. Jak funguje „Jejda, něco se nepovedlo“?
Když během vlastní dopravy nebo montáže něco poškodíte, do 14 dnů od nákupu vám to vyměníme. Poškozený celý výrobek je plně kompenzován refundační kartou. Pokud poškodíte část výrobku, najdeme vám náhradní díl. Podmínkou je načtení karty IKEA Family při nákupu.
Můžu uplatnit „Jejda, něco se nepovedlo“, když jsem měl objednanou dopravu nebo montáž?
Pokud byl výrobek poškozen v rámci objednaných služeb od IKEA, je potřeba poškozený výrobek řešit v rámci reklamačního řízení. Pokud jste výrobek poškodili během vlastní montáže, ale doručení bylo na nás, „Jejda, něco se nepovedlo“ se počítá ode dne převzetí zboží.
Můžu uplatnit „Jejda, něco se nepovedlo“, když mám kuchyňskou pracovní desku na míru?
Ne. Instalace desky na míru vyžaduje jistou míru odbornosti. Pokud desku při instalaci poškodíte, není možné ji vyměnit.
V jakých dalších případech nelze uplatnit „Jejda, něco se nepovedlo“?
Tato výhoda se nevztahuje na látky (metráž), použité zboží (zlevněné zboží, Druhý život nábytku), vánoční stromky, spotřebiče, na nákup dárkových karet IKEA nebo nákupy v kavárně IKEA, bistru IKEA, obchůdku se švédskými specialitami nebo restauraci IKEA.
Jak můžu využit slevy u partnerských obchodů a e-shopů?
Pro členy IKEA Family jsme domluvili slevy u našich partnerů, jak je využít zjistíte po přihlášení do svého profilu.

Škudlík a akce pro děti

Škudlík a akce pro děti
Vyberte si ze Škudlíkovy nabídky, která se mění 2krát ročně. Až budete mít našetřeno, vydejte se do obchodního domu IKEA, najděte vámi vybraný výrobek a na pokladně hlaste předem platbu škudlíky. Nezapomeňte ukázat svou kartu IKEA Family. Škudlíky rozdáváme dětem jen do 12 let, ale nakoupit za ně můžete až do 15 let.
Kde mohou děti získat dětské penízky škudlíky?
V dětském koutku, v restauraci, na akcích pro děti a k narozeninám. Více informací se dozvíte na www.ikea-family.cz/skudlik
Jak se mohu přihlásit na semináře nebo akce pro děti IKEA?
Na stránce www.ikea-family.cz/co-se-deje-v-ikea můžete sledovat nabídku akcí pro děti. Na většinu akcí se není potřeba předem registrovat, pokud ano, najdete zde i registrační formulář.